Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

Fiskalna blagajna – 4 koraka do uspješne implementacije i odlične iskoristivosti novoga sustava

  • 28 lipnja, 2016
  • Sandra Batur

Bez obzira na to koji novi poslovni sustav uvodite u svoje poslovanje, prelazak može biti izazovan. Pročitajte ove savjete za što uspješniji početak rada s fiskalnom blagajnom Adeo POS.

  1. Objasnite zaposlenicima zašto su promjene potrebne i/ili zašto ste se odlučili za ovaj sustav

Bilo da se radi o potpuno novom poduzeću koje tek počinje s radom ili o prelasku sa stare blagajne na novu, važno je zaposlenicima objasniti zašto ste se odlučili na ovaj sustav. Time ćete ukloniti mogućnost preispitivanja Vaših odluka i nezadovoljstva zaposlenih koji su se u prošlosti susretali s drugačijim sustavima. Isprobajte sustav prije nego što ga odlučite implementirati u svoje poduzeće.

Naš sustav pruža mogućnost isprobavanja demo verzija kako bi se svi zaposlenici uvjerili u kvalitetu i mogućnosti sustava, te Vam nudimo besplatno korištenje u periodu od 30 dana.

  1. Organizirajte obuku za korisnike sustava

Vrlo je važno da korisnici sustava znaju sve mogućnosti koje im softver pruža kako bi ga mogli u potpunosti iskoristiti. Korisničke upute dostupne su na webu svim korisnicima sustava i onima koji će to tek postati. Osim uputa, telefonske i e-mail podrške radnim danom, naš tim nudi i mogućnost dodatne edukacije Vas i Vaših zaposlenika kako biste naučili na što efikasniji način koristiti novi sustav. Ujedno, na ovaj ćete način izbjeći moguće greške zaposlenika zbog nepoznavanja rada sustava.

  1. Komunicirajte s timom

Svi korisnici sustava imaju različitu perspektivu korištenja programa. Pitajte ih jesu li zadovoljni novim sustavom, imaju li kakvih problema s korištenjem i koji je njihov uzrok. Nakon toga, obratite se nama kako bismo zajedno napravili sustav još boljim i jednostavnijim za korištenje. Nemojte ignorirati probleme zaposlenika s kojima su se susreli prilikom uvođenja novog sustava.

  1. Iskoristite pomoć pružatelja usluge

Bez obzira na to koliko ste dobro Vi i Vaši zaposlenici upoznati sa sustavom, uvijek je dobro znati da se možete osloniti na nas. Ako niste sigurni kako nešto tehnički odraditi, ne ustručavajte se odmah obratiti korisničkoj podršci koja će znati kako Vam najbolje pomoći ili ćete zajedno brže doći do odgovora na izazove s kojima ste se susreli.

Podijeli:

Niste naš korisnik?

Pripremite se za fiskalizaciju!

Posjetite naš webshop i pronađite odgovarajuće rješenje za svoje poslovanje.

Želim preporuku proizvoda

Ako niste sigurni što vam treba ili nemate vremena, slobodno nas kontaktirajte direktno – rado ćemo pomoći.

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka