Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

Adeo POS v.3.0.5 i v.39

  • 19 ožujka, 2020
  • Sandra Batur

Poštovani korisnici,danas tijekom jutra pustili smo novu verziju web aplikacije Adeo POS v.3.0.5 koja omogućuje korisnicima Adeo POS blagajne poboljšanja. Svi korisnici su već ažurirani na najnoviju verziju Clouda. 

Osim Cloud blagajni, od sutra je dostupno ažuiranje korisnicima Android aplikacije Adeo POS. Potrebno je prihvatiti ažuriranje na uređaju kada pristigne obavijest. 

Što smo napravili u Cloudu

  • Pretraga poslovnica/blagajni – dodan je filter na ekran Prodajna mjesta kako bi se lakše pretraživale blagajne/poslovnice. Ovo će olakšati rad korisnicima s više blagajni kako bi lakše administrirali pojedina prodajna mjesta.
  • U izvještaju Pregled računa po fiskalizaciji dodano je datum i vrijeme stvarne fiskalizacije računa. Ovo će pomoći korisnicima koji imaju naknadne fiskalizacije uslijed nestanka Internetske veze
  • Administracija poduzeća – izgled ispisa računa na obični papir – novi parametri koji se koriste u ispisu veleprodajnog računa na memorandum: pozadinska slika, gornja margina, donja margina. Potrebno je navedeno mjesto pohraniti sliku memoranduma te spremiti izmjene. Nakon navedenoga s veleprodajnog modula odaberite Ispis – Na memorandum.
  • Dodan ispis naziva skladišta na račune koji se printaju iz veleprodajnog modula.
  • Robno poslovanje – inventura – dodan odabir dana na koji se radi inventura (što znači da možete napraviti inventuru i za neki datum u prošlosti). Sustav u inventurnu listu stavlja stanje skladišta na traženi datum inventure.
  • Administracija poduzeća – poslovni prostori – dodan prikaz pridruženog skladišta.
  • Administracija poduzeća – Prodajna mjesta – Blagajne – dodan je ekran Vrste plaćanja gdje se po blagajni mogu definirati vrste plaćanja. Administriranje vrsti plaćanja po blagajni bit će dostupno svim korisnicima što znači da sada možete maknuti vrste plaćanja koje ne koristite u poslovanju.
  • Administracija poduzeća – izgled ispisa računa na HW blagajni – Omogućeno dodavanje slike na podnožje/zaglavlje računa koje vrijedi za sve korisnike koji imaju Sunmi uređaje (narančaste uređaje).
  • Dodani parametri koji omogućuju upravljanje postavkama blagajne putem clouda – za način rada preko šifre i za broj dana nakon kojeg se brišu računi. Način rada blagajne se odnosi na inicijalni način rada nakon aktivacije uređaja, a kasnije se može mijenjati na samoj blagajni.Ukoliko imate potrebe za ovime, javite se našoj korisničkoj podršci.

Izmjene na Android aplikaciji

  • Ispis loga na omoguće je uređajima Adeo POS 6, Adeo POS 6 PRO, Adeo POS 6 PRO+, Adeo POS 11, Adeo POS 14, Adeo POS 14h i Telpo.
  • Artikli dodani preko plusa sada mogu imati dulji naziv
  • Dodavanje klijenta direktno kod izdavanja računa – ne mora se više prvo ići na popis klijenata pa unijeti novog klijenta
  • Automatsko podizanje prijave putem PIN-a nakon aktivacije blagajne ako barem jedan blagajnik ima definiran PIN
  • Rekapitulacija smjene po blagajnicima za vrstu plaćanja – gotovina
  • Izmjene u terminologiji financijskih rekapitulacija radi lakšeg snalaženja. Uveden termin Stanje gotovine i Promet blagajne.
  • Boldano polje UKUPNO na ispisu računa za uređaje Adeo POS 6, Adeo POS 6 PRO, Adeo POS 6 PRO+, Adeo POS 11, Adeo POS 14.


Nadamo se da će Vam ove izmjene olakšati rad. 

Za sva pitanja stojimo na raspolaganju.
Korisnička podrška:
095/ 233 6767
podrska@adeopos.hr

Podijeli:

Niste naš korisnik?

Pripremite se za fiskalizaciju!

Posjetite naš webshop i pronađite odgovarajuće rješenje za svoje poslovanje.

Želim preporuku proizvoda

Ako niste sigurni što vam treba ili nemate vremena, slobodno nas kontaktirajte direktno – rado ćemo pomoći.

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka