Poštovani korisnici,
u sklopu redovitih ažuriranja dostupna je nova verzija Clouda.
Izmjene na Cloudu dostupne su automatski s današnjim danom svim korisnicima i nije potrebno raditi nikakvo dodatno ažuriranje sustava.
- Izmjene nad dokumentima početnog stanja. Sada možete uploadati maloprodajno i veleprodajno stanje putem excel predloška ili pritiskom nad funkciju Generiraj početno stanje čime će se kreirati novo početno stanje maloprodaje ili veleprodaju prema podacima u sustavu.
- Izmjene nad dokumentom kalkulacija. Osim primki, sada možete i kalkulacije unositi putem excel predloška što omogućuje brži i jednostavniji rad korisnicima. Također, povećali smo margine za ispis kalkulacije pa sada stane više stavki kalkulacije na jedan A4 papir čime ćete uštedjeti i na papiru.
- Izmjene nad dokumentima međuskladišnice. Osim ručnog dodavanja maloprodajnih i veleprodajnih međuskladišnica, možete koristiti i predifinirane excel predloške i na taj način brže prenijeti robu s jednog skladišta na drugo.
- Dodan je filter po grupama klijenata kao i same grupe klijenata na izvještaje Prodaja po proizvodima/uslugama i Prodaja proizvoda/usluga po partnerima.
- Dodan je filter po načinu plaćanja na ekran Moji računi, te izvještaje Pregled računa, Pregled računa po osobama koje su fakturirale, Pregled PDV-a po računima i Pregled broja ispisa računa.
- Dodano je vrijeme izdavanja računa na ekran Moji računi.
- Dodana je opcija Doing business as (DBA) na ispisu dokumenata za poduzeća čiji se brand/franšiza razlikuju od samog naziva poduzeća. Nazovite nas za uključenje ove opcije.
- Mogućnost ispisa maloprodajnog ili veleprodajnog cjenika na A4 papir pogodan za prodajna mjesta koja moraju imati izražene cijene u poslovnicama.
- Mogućnost ispisa normativa sa sastavnicama na A4 papir te prikaz povijesti.
- Vjerojatno ste upoznati da sa 1.1.2021.g. slijedi velika promjena kod fiskalizacije računa – uvođenje QR koda. Ispis QR koda biti će obvezan na svakom fiskaliziranom računu. Prema Zakonskim izmjenama uključen je ispis QR koda svim poduzećima, na Cloud i Android blagajnama. Iskoristite ovo vrijeme prilagodbe do 1.1.2021. i provjerite da li Vaši pisači ispisuju QR kod. Ukoliko imate problema s ispisom, nazovite nas na 095 233 67 67. Više na linku Zakonske odredbe za fiskalne račune.
Od idućeg tjedna možete očekivati i ažuriranje Vaše Android aplikacije.
Android:
- Nova vrsta mobilnog plaćanja – AirCash – prvi hrvatski digalni novčanik. Mogu ga ugovoriti svi naši trgovci i ugostitelji. Javite nam se za detalje i uvjete ugovora.
- Ispis stanja skladišta od sada je moguće i ispisati na slip (za korisnike standard i ugo licence).
- Na računima se sada ispisuje i oznaka stola (vrijedi za ugostiteljsku licencu).
- Osim dosadašnje opcije korištenja smjena omogućeno je i dodatno korištenje zaključaka dana i vođenje evidencije transakcija (uplata/isplate gotovine tijekom dana). Pri zatvaranju zadnje smjene dana odaberite i opciju Zatvaranja dana te naznačite koji iznos gotovine vadite iz blagajne i polažete na račun. Sustav će Vam izračunati koliki je polog i prebaciti ga kao početno stanje u idući dan.
Ažuriranu Android aplikaciju možete očekivati na svojim uređajima od idućeg tjedna. Potrebno je samo prihvatiti novu aplikaciju kada Vam sustav ponudi ažuriranje.
Slobodno nam se obratite za više informacija vezano za bilo koju od ovih točki.
Nadamo se da će Vam ove izmjene olakšati rad.
Nadamo se da će Vam ove izmjene olakšati rad.
Korisnička podrška:
095/ 233 6767
podrska@adeopos.hr