Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

Fiskalizacija 2.0 i eRačuni – Mi brinemo, vi poslujete bez brige

  • 20 svibnja, 2025
  • Ivana Sertić

Od 1. siječnja 2026. godine na snagu stupa Fiskalizacija 2.0, novi zakonodavni okvir koji donosi značajne promjene u načinu poslovanja poduzetnika u Hrvatskoj. Iako promjene mogu zvučati zahtjevno, želimo vas odmah umiriti – naša tvrtka već aktivno radi na svim pripremama kako biste vi mogli nastaviti s poslovanjem bez stresa i neizvjesnosti.

Što donosi Fiskalizacija 2.0?

Fiskalizaciju svih računa, uključujući i one plaćene putem transakcijskih uplata, od 1.1.2026.

Obavezno slanje e-Računa:

  • od 1.1.2026. za poduzeća u sustavu PDV-a
  • od 1.1.2027. i za poduzeća izvan sustava PDV-a

Obavezno zaprimanje e-Računa od 1.1.2026. za sve obveznike poreza na dohodak i dobit, bez obzira na PDV status

Naš tim intenzivno radi na prilagodbi sustava novim zakonskim zahtjevima. Prijelaz na Fiskalizaciju 2.0 bit će tehnički i organizacijski pokriven s naše strane, kako biste vi mogli nastaviti s poslovanjem bez prekida.

Tijekom nadolazećih mjeseci osigurat ćemo sve ključne informacije i podršku korisnicima – pravodobno i jasno – kako biste do 2026. bili potpuno spremni i usklađeni s propisima.

Vaš Adeo POS tim

Podijeli:

Niste naš korisnik?

Pripremite se za fiskalizaciju!

Posjetite naš webshop i pronađite odgovarajuće rješenje za svoje poslovanje.

Želim preporuku proizvoda

Ako niste sigurni što vam treba ili nemate vremena, slobodno nas kontaktirajte direktno – rado ćemo pomoći.

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka