Iza svakog eRačuna stoji niz automatskih koraka: od fiskalizacije do digitalne razmjene. Korištenjem Adeo POS programske podrške, cijeli proces postaje jednostavan i usklađen s propisima. Evo kako to radimo.


Kako izgleda proces

1️⃣ Izdavatelj eRačuna koristi programsko rješenje za izradu i slanje eRačuna primatelju (npr. rješenje poput Adeo POS).

2️⃣ Automatizirano programsko rješenje izdavatelja (poput Adeo POS) izdvaja relevantne podatke iz eRačuna i šalje fiskalizacijsku poruku Poreznoj upravi.

3️⃣ Automatizirano programsko rješenje primatelja izdvaja odgovarajuće podatke iz eRačuna i također šalje fiskalizacijsku poruku Poreznoj upravi.

4️⃣ Fiskalizaciju provode i izdavatelj i primatelj eRačuna čime je omogućena unakrsna provjera podataka.


U nastavku se nalazi link za preuzimanje dokumenta koji prikazuje usporedbu dosadašnje Fiskalizacije i Fiskalizacije 2.0, kako biste lakše razumjeli sve novosti i promjene.


Što dobivate kao korisnik Adeo POS sustava?

Kao naš korisnik dobivate pouzdan sustav koji:

  • Automatski fiskalizira račune i dostavlja ih Poreznoj upravi,
  • Omogućuje sigurnu i certificiranu razmjenu eRačuna između vas i vaših poslovnih partnera,
  • Omogućuje jednostavno praćenje, pohranu i arhiviranje svih računa,
  • Usklađuje vaše poslovanje s važećim zakonodavstvom bez dodatnih komplikacija.

Također, važno je znati da svog pružatelja programskog rješenja možete promijeniti u bilo kojem trenutku, a uz Adeo POS to možete učiniti brzo i jednostavno – u samo nekoliko koraka.


Na našoj web stranici, u rubrici Novosti, svakog tjedna objavljujemo relevantne informacije, zakonske promjene i aktualnosti iz svijeta eRačuna, fiskalizacije i digitalnog poslovanja.

Vaš Adeo POS tim!

Podijeli:

Započnite prodavati s nama.

Registrirajte se samostalno i iskoristite 30 dana besplatnog probnog razdoblja.