Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

Fiskalizacija 2.0. kreće 1.9.2025. – Porezna testira, vi budite mirni

  • 27 kolovoza, 2025
  • Ivana Sertić

Fiskalizacija 2.0. donosi velike promjene u poslovanju poduzetnika od uvođenja fiskalizacije 2013. godine.

Od 1. rujna 2025. ulazimo u novu fazu fiskalizacije – tzv. Fiskalizaciju 2.0

Za mnoge poduzetnike ovo zvuči zabrinjavajuće. Hoće li se stići prilagoditi? Hoće li prijelaz biti kompliciran i skup? Hoće li trebati dodatna administracija?

Istina je da će promjena biti značajna – ali uz pravi sustav i partnera, prijelaz može biti gotovo neprimjetan.


Što zapravo znači Fiskalizacija 2.0?

Fiskalizacija 2.0 je novi, modernizirani sustav nadzora fiskalnih računa i elektroničke razmjene podataka.

Njegova svrha je:

  • pojednostaviti administraciju
  • osigurati veću transparetnost
  • uvesti obveznu razmjenu eRačuna između poslovnih subjekta
  • ukinuti dio dosadašnjih izvještaja i obrazaca

Za više informacija o Fiskalizaciji 2.0 i eRačunima pročitajte u našem prijašnjem članku:

Klikni

Panika? Razumljiva, ali nepotrebna.

Ako ste poduzetnik, možda se pitate:

  • Hoću li morati sam testirati sustav?
  • Trebam li već sada ulagati u novu opremu ili softver?
  • Što ako ne budem spreman do roka?

Ovdje stiže smirujuća vijest: testiranje ne provodite vi, nego porezna uprava testira naš (Adeo POS) sustav.

To znači da:

  • Vi ne radite dodatne testove
  • Vi ne morate juriti za dokumentacijom
  • Mi sve obrađujemo za vas – i osiguravamo da 1.1.2026. dočekate spremni

Što Adeo POS radi vas?

Naš je tim već duboko uključen u postupak prilagodbe i testiranja:

  • integriramo nove tehničke zahtjeve Porezne uprave
  • prilagođavamo sustav za automatsko izdavanje i zaprimanje eRačuna
  • osiguravamo da sve bude u skladu s najnovijim pravilnicima i rokovima

Praktično to znači:

  • Kad dođe vrijeme za obvezu, vaš Adeo POS će već biti spreman
  • Nećete morati ručno mijenjati način poslovanja
  • Nećete riskirati kazne ili stres zbog nedovršenih prilagodbi

Kako će izgledati prijelaz za vaše poslovanje?
  1. Od rujna 2025. – ništa se ne mijenja u vašem svakodnevnom radu
    • Porezna testira naš sustav.
    • Vi radite kao i dosada
  2. Do kraja 2025. – sustav se finalno prilagođava
    • Adeo POS objavljuje upute i novosti.
    • Naši korisnici dobivaju sve potrebne obavijesti.
  3. Od 1.1.2026. – radite putem usklađenog sustava
    • Sve izgleda poznato, samo modernije i jednostavnije.
    • eRačuni idu automatski, bez dodatnog posla za vas.

Zašto je važno imati pravog partnera?

Kod ovakvih zakonskih promjena najveći rizik je – kašnjenje. Ako čekate zadnji trenutak ili koristite sustav koji nije pravovremeno usklađen, možete:

  • izgubiti vrijeme
  • riskirati kazne
  • unijeti stres u poslovanje

S Adeo POS-om ne morate razmišljati o tehničkim detaljima – naš sustav se kontinuirano nadograđuje i prilagođava svim zakonskim izmjenama.

To znači da:

  • kad obveza krene, sustav će već biti usklađen
  • vaše poslovanje će nastaviti raditi bez prekida
  • sve izmjene bit će integrirane u postojeće procese – bez dodatnog posla za vas

Zašto Adeo POS?
  • Stabilnost i sigurnost – dugogodišnje iskustvo u fiskalizaciji i praćenju zakonskih promjena
  • Automatizacija procesa – smanjenje ručnog unosa i grešaka
  • Podrška korisnicima – uvijek dostupne info, edukacije i pomoć

Adeo POS je tu da se pobrine da vi budete usklađeni, sigurni bez stresa.


Imate dodatna pitanja?

Naš tim stoji vam na raspolaganju za sva tehnička i zakonska pojašnjenja.

Podijeli:

Niste naš korisnik?

Pripremite se za fiskalizaciju!

Posjetite naš webshop i pronađite odgovarajuće rješenje za svoje poslovanje.

Želim preporuku proizvoda

Ako niste sigurni što vam treba ili nemate vremena, slobodno nas kontaktirajte direktno – rado ćemo pomoći.

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka