Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

Fiskalna blagajna Adeo POS v.17

  • 16 studenoga, 2016
  • Sandra Batur

Poštovani korisnici,

dostupna je nova verzija Android fiskalne blagajne Adeo POS v.17. Napravljene su izmjene na aplikaciji kao rezultat Vaših sugestija i pitanja koja ste nam postavljali za vrijeme korištenja i izdavanja računa.

Popis izmjena:

  • Način poretka proizvoda na ekranu Android aplikacije je u novoj verziji moguće odabrati putem izbornika postavki. Moguće je odabrati jednu od tri opcije poretka artikala:
    • Neodređeni poredak
    • Poredak artikala po abecedi
    • Poredak artikala po poretku definiranom za svaki artikl na Cloudu.
  • Dodana mogućnost pregleda podataka rekapitulacije bez printanja. Korisnik će moći pregledati podatke rekapitulacije na samom uređaju bez da mora ispisivati rekapitulaciju na printer.
  • Za pojedini račun je dodana mogućnost ponovne sinkronizacije u Cloud. Ukoliko iz nekog razloga podaci na Cloudu za pojedini račun ne odgovaraju podacima na uređaju postoji mogućnost da se račun odabere na ekranu pregled računa i iz izbornika odabere opcija sinkroniziraj ponovno. Navedena funkcionalnost će odabrani račun sinkronizirati ponovno u Cloud.
  • Prilikom izrade rekapitulacije korisniku će biti prikazano upozorenje ukoliko u periodu za koji se pregledava rekapitulacija postoje računi koji nisu fiskalizirani.
  • Na početnom ekranu aplikacije je dodan prikaz datuma i vremena zadnje uspješne potpune sinkronizacije uređaja s Cloud aplikacijom. Na ovaj način korisnici će moći vidjeti eventualne probleme sa sinkronizacijom na vrijeme. Datum i vrijeme zadnje uspješne sinkronizacije pojaviti će se odmah nakon što je s novom verzijom aplikacije napravljena prva uspješna sinkronizacija.
  • Ispravljen bug sa prikazom ukupne cijene na LCD ekranu koja se nije ispravno ažurirala prilikom promjene količine pojedinih stavki računa (za korisnike koji koriste all in one rješenja)
  • Prikaz svih računa na ekranu pregleda računa. U prijašnjim verzijama aplikacije na ekranu za prikaz računa su prikazivani samo računi za datum koji je odabran. U novoj verziji aplikacije na ekranu za prikaz računa prikazivati će se inicjijalno si računi koji su na uređaju a datumsko polje postaje obično filter polje pomoću kojeg će se i dalje moći odabrati specifičan datum za koji će se prikazivati računi.
  • Periodičko brisanje računa s uređaja. S obzirom na poteškoće nekih uređaja korisnika s popunjenošću memorije uređaja implementirana je funckionalnost periodičkog brisanja računa s uređaja koji su sinkronizirani u Cloud. Korisnik može odabrati koliko dana će računi biti na uređaju prije nego se izbrišu (isključivo ako su sinkronizirani u Cloud). Ova funkcionalnost će omogućiti da se na Android uređajima ne događaju više problemi na uređajima s nedostatkom memorije, te će također poboljšati performanse same aplikacije.
  • Error stanje računa je izbačeno iz aplikacije. Error stanje je služilo tome da ukoliko neki račun nije fiskaliziran (ima samo ZK) u zakonskom roku (48h) automatskom fiskalizacijom da takav račun prelazi u stanje „Error“ te se s tim računom dalje nije moglo napraviti ništa. U novoj verziji takav račun ostaje u stanju čeka fiskalizaciju i korisnik ga može ručno fiskalizirati na osobnu odgovornost.

Nadamo se da će Vam ove izmjene olakšati rad. Za sva pitanja u vezi fiskalizacije stojimo na raspolaganju.

Podijeli:

Niste naš korisnik?

Pripremite se za fiskalizaciju!

Posjetite naš webshop i pronađite odgovarajuće rješenje za svoje poslovanje.

Želim preporuku proizvoda

Ako niste sigurni što vam treba ili nemate vremena, slobodno nas kontaktirajte direktno – rado ćemo pomoći.

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka