Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

Adeo POS uvodi euro kao službenu valutu

  • 22 prosinca, 2022
  • Sandra Batur

 

Približavanjem 1.1.2023. pripremili smo izmjene u Adeo POS aplikaciji za naše korisnike.

Svi korisnici mogu u Cloudu vidjeti i po potrebi ažurirati cijene u eurima koje će biti aktualne od 1.1.2023.

Cloud korisnici migrirani su na novu verziju Clouda koja s 1.1.2023. automatski prelazi na valutu euro.

S današnjim danom dostupna je i nova verzija Android aplikacije v.91 koja podržava euro i s 1.1.2023 cijene automatske prelaze na valutu euro. 

Android korisnici dobit će u nadolazećim danima push notifikaciju za ažuriranje Android aplikacije koju su dužni prihvatiti najkasnije do 31.12.2022.g kako bi mogli nastaviti neometano raditi u skladu sa Zakonom o uvođenju eura kao službene valute. 
Android blagajnama koje su na verziji manjoj od v.91 bit će onemogućen rad s 1.1.2023.

Dodatne Android napomene: 

  • Prije izdavanja računa u 2023.g. potrebno je zatvoriti zadnju smjenu u 2022.g. i otvoriti novu u 2023.g.
  • Prije izdavanja prvog računa u 2023.g. u eurima obavezno je spojiti uređaj na Internet i pokrenuti sinkronizaciju kako bi uređaj preuzeo  cijene u eurima
  • Nakon 1.1.2023. neće biti moguće stornirati račune iz 2022.g.


Popis noviteta u Cloudu:
1. Dorade cjenika zbog uvođenja eura:

– uvedena je oznaka u kojoj valuti je trenutna cijena artikla (HRK)
– uvedena su dva nova polja:
a) prikaz buduće cijene u eurima koja se dobije automatskom konverzijom i ovo polje nije editabilno. S 1.1.2023. će ova cijena biti aktualna.
b) novo polje u kojem korisnik po potrebi može ručno odrediti novu, buduću cijenu artikla u eurima. Ukoliko to učinite, s 1.1.2023. ove će cijene biti aktualne u blagajni, a ne automatski konvertirane po unaprijed određenom tečaju.
Napomena: s 1.1.2023. valuta poduzeća postoje EUR. Sadržaj ova dva polja će se zamijeniti – cijena u eurima ide u osnovnu cijenu, a stara cijena u kunama će biti informativno vidljiva, bez mogućnosti promjene.

2. Na svakom robnom i financijskom dokumentu dodano je polje VALUTA. Svi dokumenti iz 2022.godine i ranije imat će valutu HRK, a dokumenti od 1.1.2023 nadalje će imati oznaku EUR.
Ovo polje automatski se popunjava o ovisnosti o datumu dokumenta.

3. Datum dokumenta i datum isporuke moraju biti unutar iste godine, ovo je posebno bitno kod faktura.

4. Ukupan iznos računa bit će prikazan u HRK i EUR:
a) ako je račun u kunama – ukupan iznos ispisat će se i u eurima,
b) ako je račun u eurima – ukupan iznos ispisat će se i u kunama.

5. Za korisnike robnog poslovanja (STANDARD I UGO LICENCA) obavezno je kreirati početno stanje s 1.1.2023. Prilikom kreiranja početnih stanja za 2023.g. prebacit će se vrijednost na stanju skladišta u eure.
– Onemogućen je unos robnih dokumenata za 2023.g. dok god se ne napravi početno stanje za 1.1.2023.
– Nakon što se proknjiži početno stanje za 2023.g. više neće biti moguće unositi robne dokumente za 2022.g.

6. Zbog uvođenja eura od 1.1.2023. na svim financijskim izvještajima uvedeno je ograničenje da je moguće filtrirati podatke samo unutar iste godine.
Drugim riječima, nije moguće dobiti primjerice Izvještaj rekapitulacija računa za razdoblje 1.12.2022.-31.1.2023. jer bi se sumirale dvije različite valute (kune i euri).

7. Nakon 1.1.2023. ispis cijene na ponudama u EUR, uz tečaj konverzije i u HRK.

Izmjene na Cloudu dostupne su automatski s današnjim danom svim korisnicima i nije potrebno raditi nikakvo dodatno ažuriranje sustava. Android korisnici dobit će u nadolazećim danima push notifikaciju za ažuriranje Android aplikacije koju su dužni prihvatiti najkasnije do 31.12.2022.g kako bi mogli nastaviti neometano raditi u skladu sa Zakonom o uvođenju eura kao službene valute. 


 Ukoliko primijetite probleme u radu ili imate pitanja nazovite nas na 095 233 67 67. 


Nadamo se da će Vam ove izmjene olakšati rad. 
Korisnička podrška:
095/ 233 6767
podrska@adeopos.hr

Podijeli:

Niste naš korisnik?

Pripremite se za fiskalizaciju!

Posjetite naš webshop i pronađite odgovarajuće rješenje za svoje poslovanje.

Želim preporuku proizvoda

Ako niste sigurni što vam treba ili nemate vremena, slobodno nas kontaktirajte direktno – rado ćemo pomoći.

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka