Poštovani korisnici,danas tijekom jutra pustili smo novu verziju web aplikacije Adeo POS v.3.0.5 koja omogućuje korisnicima Adeo POS blagajne poboljšanja. Svi korisnici su već ažurirani na najnoviju verziju Clouda.
Osim Cloud blagajni, od sutra je dostupno ažuiranje korisnicima Android aplikacije Adeo POS. Potrebno je prihvatiti ažuriranje na uređaju kada pristigne obavijest.
Što smo napravili u Cloudu
- Pretraga poslovnica/blagajni – dodan je filter na ekran Prodajna mjesta kako bi se lakše pretraživale blagajne/poslovnice. Ovo će olakšati rad korisnicima s više blagajni kako bi lakše administrirali pojedina prodajna mjesta.
- U izvještaju Pregled računa po fiskalizaciji dodano je datum i vrijeme stvarne fiskalizacije računa. Ovo će pomoći korisnicima koji imaju naknadne fiskalizacije uslijed nestanka Internetske veze
- Administracija poduzeća – izgled ispisa računa na obični papir – novi parametri koji se koriste u ispisu veleprodajnog računa na memorandum: pozadinska slika, gornja margina, donja margina. Potrebno je navedeno mjesto pohraniti sliku memoranduma te spremiti izmjene. Nakon navedenoga s veleprodajnog modula odaberite Ispis – Na memorandum.
- Dodan ispis naziva skladišta na račune koji se printaju iz veleprodajnog modula.
- Robno poslovanje – inventura – dodan odabir dana na koji se radi inventura (što znači da možete napraviti inventuru i za neki datum u prošlosti). Sustav u inventurnu listu stavlja stanje skladišta na traženi datum inventure.
- Administracija poduzeća – poslovni prostori – dodan prikaz pridruženog skladišta.
- Administracija poduzeća – Prodajna mjesta – Blagajne – dodan je ekran Vrste plaćanja gdje se po blagajni mogu definirati vrste plaćanja. Administriranje vrsti plaćanja po blagajni bit će dostupno svim korisnicima što znači da sada možete maknuti vrste plaćanja koje ne koristite u poslovanju.
- Administracija poduzeća – izgled ispisa računa na HW blagajni – Omogućeno dodavanje slike na podnožje/zaglavlje računa koje vrijedi za sve korisnike koji imaju Sunmi uređaje (narančaste uređaje).
- Dodani parametri koji omogućuju upravljanje postavkama blagajne putem clouda – za način rada preko šifre i za broj dana nakon kojeg se brišu računi. Način rada blagajne se odnosi na inicijalni način rada nakon aktivacije uređaja, a kasnije se može mijenjati na samoj blagajni.Ukoliko imate potrebe za ovime, javite se našoj korisničkoj podršci.
Izmjene na Android aplikaciji
- Ispis loga na omoguće je uređajima Adeo POS 6, Adeo POS 6 PRO, Adeo POS 6 PRO+, Adeo POS 11, Adeo POS 14, Adeo POS 14h i Telpo.
- Artikli dodani preko plusa sada mogu imati dulji naziv
- Dodavanje klijenta direktno kod izdavanja računa – ne mora se više prvo ići na popis klijenata pa unijeti novog klijenta
- Automatsko podizanje prijave putem PIN-a nakon aktivacije blagajne ako barem jedan blagajnik ima definiran PIN
- Rekapitulacija smjene po blagajnicima za vrstu plaćanja – gotovina
- Izmjene u terminologiji financijskih rekapitulacija radi lakšeg snalaženja. Uveden termin Stanje gotovine i Promet blagajne.
- Boldano polje UKUPNO na ispisu računa za uređaje Adeo POS 6, Adeo POS 6 PRO, Adeo POS 6 PRO+, Adeo POS 11, Adeo POS 14.
Nadamo se da će Vam ove izmjene olakšati rad.
Za sva pitanja stojimo na raspolaganju.
Korisnička podrška:
095/ 233 6767
podrska@adeopos.hr