Poštovani korisnici,
pripremili smo Vam brojne novosti u Cloudu i na Androidu.
Cloud:
- Na izlazne otpremnice dodano je „Primio“ i „Dostavio“ – vidljivo kod ispisa otpremnice.
- Nova funkcija kopiranja ponude. Izvrši akciju – Kopiraj ponudu.
- Na izvještaj Prodaja po proizvodima/resursima/uslugama dodana su polja za pretraživanje „Dobavljač“ i „Proizvođač“.
Izmjene na Cloudu dostupne su automatski s današnjim danom svim korisnicima i nije potrebno raditi nikakvo dodatno ažuriranje sustava.
Android:
- Mogućnost korištenja tzv. Otvorene cijene za korisnike s Basic licencom. U cloudu je potrebno nad artiklom označiti kvačicu kod „Promijenjiva cijena“. Nakon toga, na Androidu će se predlagati definirana cijena, no imat ćete mogućnost ručno je promijeniti.
- Mogućnost korištenja stolova za ugostitelje s UGO licencom. Molimo javite se podršci za uključenje opcije stolova.
- Dohvat stanja skladišta na Androidu za korisnike sa STANDARD ili UGO licencom. Molimo javite se podršci za uključenje dohvata stanja skladišta.
- Na postavkama Androida svima je omogućeno uključiti:
- Izračun iznosa za povrat novca. Uključenjem ove opcije Adeo POS aplikacija pitat će Vas kod svakog izdanog računa koliki ste iznos novca primili te će vam prikazati koliko trebate vratiti kupcu.
- Promjena načina plaćanja prije fiskalizacije. Uključenjem ove opcije Adeo POS blagajna tražit će Vas prilikom pritiska gumba Fiskaliziraj da odaberete način plaćanja (pojavit će se mali pop-up ekran pri čemu je potrebno odabrati način plaćanja).
Ove opcije korisnici sami na uređajima mogu uključiti pritiskom na tri točkice gore desno i klikom na Postavke aplikacije. - Provjera veze s Poreznom i Cloudom. Klikom na ovu opciju vidjet ćete da li ste povezani s Cloudom i da li radi veza s Poreznom.
- Zamjena dijakritičkih znakova prilikom ispisa biti će korisna korisnicima koji imaju vlastite pisače koji ne podržavaju dijakritičke znakove.
- Dodavanje poruke nakon pokretanja sinkronizacije kako bi vi kao korisnici znali da li je sinkronizacija bila uspješna.
- Promjena načina plaćanja nad već fiskaliziranim računom. Na zadnjem ekranu blagajne označite račun te na tri točkice desno gore odaberite „Promjena načina plaćanja“. Odaberite način plaćanja i pritisnite Nastavi. Ovom akcijom originalni račun stornirat će se i automatski će se fiskalizirati novokreirani račun s ispravnim načinom plaćanja.
- Na popisu račun omogućena je opcija je „Prikaži/Sakrij“ filtere.
- Ograničavanje prava blagajnika. Vašim blagajnicima možemo uključiti ograničenu rolu blagajnika što će im onemogućiti:
- Da korisnik ne može otvoriti Postavke na Androidu,
- Da korisnik ne vidi sumu računa (na zadnjem ekranu dolje desno),
- Da korisnik ne može otvoriti u glavnom meniju ekran rekapitulacija,
- Da korisnik ne može otvoriti u glavnom meniju ekran analitika,
- Da korisnik ne može otvoriti u glavnom meniju ekran stolovi,
- Da korisnik ne može na ekranu s popisom smjena za odabranu smjenu napraviti akciju Financijska rekapitulacija,
- Da korisnik ne može na ekranu s popisom smjena za odabranu smjenu napraviti akciju Robna rekapitulacija,
- Da korisnik ne može na ekranu s popisom smjena za odabranu smjenu napraviti akciju Promjena pologa,
- Da korisnik ne može na ekranu s popisom smjena za odabranu zadnju zatvorenu smjenu napraviti akciju Ponovno otvori.
Za ograničavanje prava Vaših blagajnika molimo javite se korisničkoj podršci.
Ažuriranu Android aplikaciju možete očekivati na svojim uređajima u narednim danima. Potrebno je samo prihvatiti novu aplikaciju kada Vam sustav ponudi ažuriranje.
Slobodno nam se obratite za više informacija vezano za bilo koju od ovih točki.
Nadamo se da će Vam ove izmjene olakšati rad.
Korisnička podrška:
095/ 233 6767
podrska@adeopos.hr