Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

NOVOSTI

Pronađite korisne savjete

Kako odabrati informacijskog posrednika i pripremiti se za Fiskalizaciju 2.0 uz Adeo POS

Digitalno poslovanje zahtijeva pouzdanog partnera U vremenu kada digitalizacija poslovanja ubrzano napreduje, a fiskalne i zakonske obveze postaju sve zahtjevnije, suradnja s pouzdanim informacijskim posrednikom ključna je za uspjeh.Tvrtka Neoinfo d.o.o koja stoji iza rješenja Adeo POS informacijski je posrednik certificiran od strane Porezne uprave. Pravi partner ne samo da

Pročitaj više →
  • Ivana Sertić
  • •
  • 08.11.2025.

Kako pravilno ispuniti Interni akt poduzeća?

Što je Interni akt poduzeća? Interni akt poduzeća jedan je od zakonski obveznih dokumenata koje svaki obveznik fiskalizacije mora imati. Radi se o dokumentu kojim obveznik fiskalizacije definira na koji način provodi fiskalizaciju – uključujući podatke o uređajima, lokacijama, te način izdavanja računa. Interni akt mora biti dostupan na zahtjev

Pročitaj više →
  • Ivana Sertić
  • •
  • 29.05.2025.

Kako dodati klijente na račun (izraditi R1 račun) u Adeo POS aplikaciji

Ukoliko vaš kupac traži R1 račun, odnosno da se na računu nalaze podaci o njegovoj tvrtki, u nastavku donosimo korake kako jednostavno dodati klijenta prilikom izdavanja računa u Adeo POS aplikaciji. Kako to učiniti? Korak 1: Nakon što ste odabrali sve artikle ili usluge te način plaćanja, kliknite na “Detalji

Pročitaj više →
  • Ivana Sertić
  • •
  • 04.04.2025.

Kako otvoriti novu, te zatvoriti postojeću smjenu kroz aplikaciju?

Upravljanje smjenama u vašem poslovanju nikada nije bilo jednostavnije! Uz Adeo POS aplikaciju, brzo i učinkovito možete otvoriti novu ili zatvoriti postojeću smjenu prateći nekoliko jednostavnih koraka. Otvaranje nove smjene Kliknite na tri crtice u izborniku s lijeve strane aplikacije. Odaberite opciju “Popis smjena”. Klikom na zeleni plusić otvorit će

Pročitaj više →
  • Ivana Sertić
  • •
  • 28.03.2025.

Kako stornirati račun u Adeo POS aplikaciji?

Trebate stornirati račun, ali niste sigurni kako? Bez brige! Uz Adeo POS aplikaciju, ovaj proces je brz i jednostavan. Kako to učiniti? Korak 1: Na početnom zaslonu aplikacije pomaknite zaslon s desna na lijevo kako biste otvorili povijest transakcija Korak 2: Računi označeni zelenom bojom su fiskalizirani računi. Korak 3:

Pročitaj više →
  • Ivana Sertić
  • •
  • 21.03.2025.

Kako jednostavno promijeniti cijene putem Android blagajne?

Prilagodba cijena brzo i efikasno je ključna za praćenje poslovanja. Uz Android blagajnu, možete lako i odmah ažurirati cijene artikala. Slijedite naš korak po korak vodič za jednostavno upravljanje cijenama: Korak 1: Na početnom ekranu kliknite na tri crtice u gornjem lijevom kutu. Korak 2: Iz izbornika odaberite opciju “Popis

Pročitaj više →
  • Ivana Sertić
  • •
  • 27.02.2025.

Kako napraviti rekapitulaciju računa?

Praćenje financijskog stanja i zaliha ključno je za uspješno vođenje poslovanja. Zato smo pripremili detaljne upute kako biste jednostavno i brzo mogli izvršiti rekapitulaciju računa i pregledati sve ključne podatke unutar određenog vremenskog perioda. Korak po korak do rekapitulacije računa: Korak 1: Na početnom ekranu kliknite na tri točkice s

Pročitaj više →
  • Ivana Sertić
  • •
  • 21.02.2025.

Fleksibilna naplata uz Adeo POS – kombinirajte različite metode plaćanja!

S Adeo POS blagajnama omogućujete kombinirani način plaćanja – kupac može račun platiti koristeći različite načine plaćanja, primjerice: Gotovina + Kartica – dio računa plaćen gotovinom, ostatak karticom.Poklon bon + Kartica – kupac iskoristi poklon bon, a preostali iznos plati karticom. Veća prodaja – prilagodite se kupcima i povećajte prihode.Jednostavan

Pročitaj više →
  • Ivana Sertić
  • •
  • 10.02.2025.

Saznajte kako naša rješenja podržavaju vaše poslovanje

PRIDRUŽITE SE MAILING LISTI

Prilagodite iskustvo svojim potrebama!

Zatražite ponudu

Optimizirajte svoje poslovanje uz pouzdano i intuitivno rješenje prilagođeno vašim potrebama!

Kontaktirajte nas

Postanite naš partner

Pridružite se mreži uspješnih partnera i proširite svoju ponudu s AdeoPOS rješenjima!

Uvjeti suradnje

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka