Skip to content
  • EN
  • SI
  • PRIJAVA
  • REGISTRACIJA
  • POSTANI PARTNER
  • PODRŠKA
zatražite ponudu
  • FISKALNE BLAGAJNE

    Basic

    Idealna za male poduzetnike.

    12€/mj + PDV

    Standard

    Napredna kontrola poslovanja.

    18€/mj + PDV

    Pro

    Brzo i efikasno upravljanje stolovima i računima.

    30€/mj + PDV
  • Adeo E-RAČUN
  • UREĐAJI

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • KARTIČNO POSLOVANJE
  • API POVEZIVANJE
  • CJENIK
  • NOVOSTI
  • O NAMA
  • KONTAKT
  • Fiskalna blagajna
  • POS Uređaji
  • Adeo eRačun
  • Adeo POS Kitchen Display System
  • Order Express kiosk
  • Kartično poslovanje
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva
    • Nexi
  • API za fiskalizaciju
  • Novosti
  • Cjenik
  • O nama
  • Kontakt
Podrška
Registracija
Postani partner
Prijava
zatražite ponudu
Facebook Instagram Youtube

NOVOSTI

Pronađite korisne savjete

Fiskalizacija 2.0: Što knjigovođe trebaju znati i kako im Adeo POS može pomoći?

📣 Adeo POS informacijski posrednik! Prisjetimo se… Fiskalizacija 2.0 označava zakonski uređeni sustav kojim se svi izdani računi – neovisno o tome odnose li se na poslovne transakcije ili prodaju krajnjim korisnicima – u stvarnom vremenu prijavljuju Poreznoj upravi. Od 2026. godine uvode se značajne promjene u načinu na koji

Pročitaj više
  • Ivana Sertić
  • •
  • 03.07.2025.

Fiskalizacija 2.0 i eRačuni: Sve što trebate znati do 2026.

Od 1. siječnja 2026. u Hrvatskoj se uvodi novi sustav fiskalizacije, poznat kao Fiskalizacija 2.0, koji će obvezati sva poduzeća (B2B) na slanje eRačuna, a ne samo javne i sektorske naručitelje (B2G). Neke od promjena kreću već od 1. rujna ove godine i utjecat će na gotovo sve male poduzetnike.

Pročitaj više
  • Ivana Sertić
  • •
  • 27.06.2025.

Kako eRačuni funkcioniraju uz Adeo POS?

Iza svakog eRačuna stoji niz automatskih koraka: od fiskalizacije do digitalne razmjene. Korištenjem Adeo POS programske podrške, cijeli proces postaje jednostavan i usklađen s propisima. Evo kako to radimo. Kako izgleda proces 1️⃣ Izdavatelj eRačuna koristi programsko rješenje za izradu i slanje eRačuna primatelju (npr. rješenje poput Adeo POS). 2️⃣

Pročitaj više
  • Ivana Sertić
  • •
  • 18.06.2025.

Što su eRačuni i UBL? – Sve što trebate znati

Što su eRačuni? eRačun, odnosno elektronički račun, danas predstavlja najrašireniji oblik elektroničke isprave na globalnoj razini. No, što to točno znači? Jednostavno rečeno, eRačun je račun koji je u potpunosti digitalan – od izdavanja i slanja, pa sve do zaprimanja. Ključna karakteristika eRačuna je njegov strukturirani elektronički oblik, što omogućuje

Pročitaj više
  • Ivana Sertić
  • •
  • 11.06.2025.

Naš NPS je 94 – hvala vam na povjerenju!

U svijetu u kojem je korisničko iskustvo ključ uspjeha, odlučili smo izračunati naš Net Promoter Score (NPS) – i rezultat nas je jednostavno oduševio! Što je NPS? NPS je globalni standard za mjerenje lojalnosti i zadovoljstva korisnika. Postavlja se jedno jednostavno, ali jako bitno pitanje: „Koliko je vjerojatno da biste

Pročitaj više
  • Ivana Sertić
  • •
  • 03.06.2025.

Kako pravilno ispuniti Interni akt poduzeća?

Što je Interni akt poduzeća? Interni akt poduzeća jedan je od zakonski obveznih dokumenata koje svaki obveznik fiskalizacije mora imati. Radi se o dokumentu kojim obveznik fiskalizacije definira na koji način provodi fiskalizaciju – uključujući podatke o uređajima, lokacijama, te način izdavanja računa. Interni akt mora biti dostupan na zahtjev

Pročitaj više
  • Ivana Sertić
  • •
  • 29.05.2025.

Fiskalizacija 2.0 i eRačuni – Mi brinemo, vi poslujete bez brige

Od 1. siječnja 2026. godine na snagu stupa Fiskalizacija 2.0, novi zakonodavni okvir koji donosi značajne promjene u načinu poslovanja poduzetnika u Hrvatskoj. Iako promjene mogu zvučati zahtjevno, želimo vas odmah umiriti – naša tvrtka već aktivno radi na svim pripremama kako biste vi mogli nastaviti s poslovanjem bez stresa

Pročitaj više
  • Ivana Sertić
  • •
  • 20.05.2025.

Spremni za sezonu? Mi jesmo – i tu smo da i vi budete!

Topliji dani su stigli, sezona je pred vratima i sada je pravo vrijeme da se pripremite za ljetne izazove. Bilo da upravljate štandom uz more, vodite obiteljski restoran ili iznajmljujete brodove, Adeo POS fiskalne blagajne vaš su pouzdani partneri za poslovanje u sezoni. Adeo POS nudi licence prilagođene različitim djelatnostima: Basic Maloprodaja ✔️

Pročitaj više
  • Ivana Sertić
  • •
  • 08.05.2025.

Nova 3-u-1 integracija u Adeo POS sustavu

Adeo POS sustav od sada podržava naprednu 3-u-1 integraciju koja objedinjuje tri ključne funkcionalnosti u jednom uređaju: ✅ Integracija s HAK aplikacijom✅ Kartična i gotovinska naplata✅ Fiskalizacija računa Ova integracija omogućuje korisnicima da sve potrebne radnje obave na jednom uređaju, što značajno smanjuje vrijeme obrade i povećava točnost. Nema potrebe

Pročitaj više
  • Ivana Sertić
  • •
  • 06.05.2025.
Page1 Page2 Page3 Page4 … Page14

Saznajte kako naša rješenja podržavaju vaše poslovanje

PRIDRUŽITE SE MAILING LISTI

Prilagodite iskustvo svojim potrebama!

Zatražite ponudu

Optimizirajte svoje poslovanje uz pouzdano i intuitivno rješenje prilagođeno vašim potrebama!

javite nam se

Postanite naš partner

Pridružite se mreži uspješnih partnera i proširite svoju ponudu s AdeoPOS rješenjima!

UVJETI SURADNJE

Povećajte svoj uspjeh s Adeo POS sustavom.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21
  • Fiskalne blagajne
  • POS uređaji
  • Cjenik
  • Kartično poslovanje
  • API Povezivanje
  • Podrška
  • O nama
  • Novosti
  • Kontakti

Ne propustite bitne vijesti!

  • PRIDRUŽITE SE MAILING LISTI

Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.

  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka
  • Uvjeti prodaje
  • Uvjeti korištenja i najma