Skip to content
  • EN
  • SI
  • PRIJAVA
  • REGISTRACIJA
  • POSTANI PARTNER
  • PODRŠKA
zatražite ponudu
  • FISKALNE BLAGAJNE

    Basic

    Idealna za male poduzetnike.

    12€/mj + PDV

    Standard

    Napredna kontrola poslovanja.

    18€/mj + PDV

    Pro

    Brzo i efikasno upravljanje stolovima i računima.

    30€/mj + PDV
  • Adeo E-RAČUN
  • UREĐAJI

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • KARTIČNO POSLOVANJE
  • API POVEZIVANJE
  • CJENIK
  • NOVOSTI
  • O NAMA
  • KONTAKT
  • Fiskalna blagajna
  • POS Uređaji
  • Adeo eRačun
  • Adeo POS Kitchen Display System
  • Order Express kiosk
  • Kartično poslovanje
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva
    • Nexi
  • API za fiskalizaciju
  • Novosti
  • Cjenik
  • O nama
  • Kontakt
Podrška
Registracija
Postani partner
Prijava
zatražite ponudu
Facebook Instagram Youtube

NOVOSTI

Pronađite korisne savjete

Adeo POS v.3.0.8 i v.41

Poštovani korisnici, u sklopu redovitih ažuriranja dostupna je nova verzija Clouda.  Izmjene na Cloudu dostupne su automatski s današnjim danom svim korisnicima i nije potrebno raditi nikakvo dodatno ažuriranje sustava. Od idućeg tjedna možete očekivati i ažuriranje Vaše Android aplikacije. Android: Dorade za mobilna plaćanja:– povećanje vremena za transakcije– brojač preostalog vremena dostupnog za

Pročitaj više
  • Sandra Batur
  • •
  • 29.09.2020.

Adeo POS v.3.0.7 i v.40

Poštovani korisnici, pripremili smo Vam brojne novosti u Cloudu i na Androidu.  Cloud: Na izlazne otpremnice dodano je „Primio“ i „Dostavio“ – vidljivo kod ispisa otpremnice. Nova funkcija kopiranja ponude. Izvrši akciju – Kopiraj ponudu. Na izvještaj Prodaja po proizvodima/resursima/uslugama dodana su polja za pretraživanje „Dobavljač“ i „Proizvođač“. Izmjene na Cloudu

Pročitaj više
  • Sandra Batur
  • •
  • 01.07.2020.

Fiskalizacija pratećih dokumenata i obveze

Ljeto je 2020. godine i gost se prijavio u hotel. Tijekom dana konzumira će piće uz bazen i iznajmit će ležaljke. Kasnije će se odlučiti i na masažu. Gostu se izdaje prateći dokument koji ima sve propisane elemente kao i račun, uz napomenu „Ovo nije fiskalizirani račun“. U tom trenutku

Pročitaj više
  • Sandra Batur
  • •
  • 16.06.2020.

Adeo POS u Češkoj

U sklopu vizije pozicioniranja našeg proizvoda Adeo POS kao tehnološki najnaprednijeg, regionalno rasprostranjenog sustava za potporu prodaji, upravo smo otvorili tvrtku kćer u Pragu. Nekoliko godina nakon što je Adeo POS lokaliziran i certificiran za češko tržište, lokalna pravna osobnost omogućit će nam jaču poziciju i nove prilike za nas

Pročitaj više
  • Sandra Batur
  • •
  • 10.06.2020.

Beskontaktno plaćanje – Maloprodaja u doba koronavirusa

Kako izgleda fizička maloprodaja u doba koronavirusa? Složit ćete se s nama da maloprodaja u doba koronavirusa prema uputama Stožera predstavlja dodatni izazov trgovcima. Počevši od 27. travnja konačno smo dočekali ponovnu dozvolu za rad fizičkih prodajnih mjesta za male trgovce i uslužne djelatnosti, no uz obavezno poštivanje strogih epidemiološikih

Pročitaj više
  • Sandra Batur
  • •
  • 08.05.2020.

Adeo POS v.3.0.6

Zakon o fiskalizaciji Poštovani korisnici, I u vrijeme globalne pandemije Adeo POS tim prati zakonske izmjene i marljivo Vam priprema nove funkcionalnosti. Kao što je već najavljeno, od 1.4.2020.g. stupaju na snagu izmjene Zakona o fiskalizaciji i nastaje obveza fiskalizacije pratećih dokumenata za obveznike fiskalizacije. Prateći dokumenti za koje se propisuje obveza

Pročitaj više
  • Sandra Batur
  • •
  • 01.04.2020.

Adeo POS v.3.0.5 i v.39

Poštovani korisnici,danas tijekom jutra pustili smo novu verziju web aplikacije Adeo POS v.3.0.5 koja omogućuje korisnicima Adeo POS blagajne poboljšanja. Svi korisnici su već ažurirani na najnoviju verziju Clouda.  Osim Cloud blagajni, od sutra je dostupno ažuiranje korisnicima Android aplikacije Adeo POS. Potrebno je prihvatiti ažuriranje na uređaju kada pristigne obavijest.  Što

Pročitaj više
  • Sandra Batur
  • •
  • 19.03.2020.

Obavijest Porezne uprave

 Kako postupiti u slučaju privremenog zatvaranja prodajnog mjesta ili skraćenog radnog vremena Ovih dana zaprimali smo upite naših korisnika kako postupiti i što napraviti u slučaju privremenog zatvaranja prodajnog mjesta ili promjene radnog vremena. Donosimo službeno očitovanje Porezne uprave o postupanju u ovakvih situacijama. “Obveznici fiskalizacije u skladu sa Zakonom

Pročitaj više
  • Sandra Batur
  • •
  • 18.03.2020.

Interni akt i blagajnički maksimum

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Interni akt o poslovnim prostorima Interni akt o poslovnim prostorima i donošenje istog obveza je svih obveznika fiskalizacije neovisno o tome hoće li naplaćivati u gotovini ili neće koristiti fiskalnu blagajnu. Premda Zakonom nije jasno istaknuto da treba biti sastavljen već 1. siječnja 2017., postupanje Porezne uprave i informacije

Pročitaj više
  • Ivan
  • •
  • 06.11.2019.
Page1 … Page3 Page4 Page5 Page6 Page7 … Page14

Saznajte kako naša rješenja podržavaju vaše poslovanje

PRIDRUŽITE SE MAILING LISTI

Prilagodite iskustvo svojim potrebama!

Zatražite ponudu

Optimizirajte svoje poslovanje uz pouzdano i intuitivno rješenje prilagođeno vašim potrebama!

javite nam se

Postanite naš partner

Pridružite se mreži uspješnih partnera i proširite svoju ponudu s AdeoPOS rješenjima!

UVJETI SURADNJE

Povećajte svoj uspjeh s Adeo POS sustavom.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21
  • Fiskalne blagajne
  • POS uređaji
  • Cjenik
  • Kartično poslovanje
  • API Povezivanje
  • Podrška
  • O nama
  • Novosti
  • Kontakti

Ne propustite bitne vijesti!

  • PRIDRUŽITE SE MAILING LISTI

Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.

  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka
  • Uvjeti prodaje
  • Uvjeti korištenja i najma