U svijetu u kojem je korisničko iskustvo ključ uspjeha, odlučili smo izračunati naš Net Promoter Score (NPS) – i rezultat nas je jednostavno oduševio!


Što je NPS?

NPS je globalni standard za mjerenje lojalnosti i zadovoljstva korisnika. Postavlja se jedno jednostavno, ali jako bitno pitanje:

Zašto je to važno?

Odgovor na to pitanje daje nam jasan uvid u to koliko naši korisnici zaista vjeruju u nas – ne samo kao alat, već kao partnera u svakodnevnom poslovanju.


📈 Naš rezultat: impresivnih 94!

Detalji za posljednjih 12 mjeseci:

  • Struktura korisnika prema NPS klasifikaciji:
    • 96% Promotora – korisnici koji su nas preporučili
    • 😐 1,5% Pasivnih – neutralni korisnici
    • 2,5% Detraktora – korisnici s manje pozitivnim iskustvom

NPS – dodatni poticaj

Rezultat od 94 za nas je sjajna potvrda da smo na dobrom putu – ali i podsjetnik da uvijek ima prostora za rast.

Nastavljamo slušati korisnike, unaprjeđivati ono što radimo i graditi partnerstva temeljena na povjerenju.

Hvala svima koji su s nama – i koji nas preporučuju. To je najveće priznanje koje možemo dobiti. ❤️

Vaš Adeo POS tim.

Podijeli:

Započnite prodavati s nama.

Registrirajte se samostalno i iskoristite 30 dana besplatnog probnog razdoblja.