Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

Nova verzija aplikacije Moji-računi 1.3.19.

  • 30 prosinca, 2013
  • Sandra Batur

Poštovani korisnici,

napravljene su izmjene na Moji-Racuni 1.3.19 kao rezultat Vaših sugestija i pitanja koja ste nam postavljali za vrijeme Vašeg korištenja aplikacije.

Popisat ćemo samo neke veće zahvate koji su napravljeni na posljednjoj verziji aplikacije:

  • Implementirali smo opciju obračuna dodatnog popusta na ukupan iznos računa unutar modula "Blagajna".
  • Unutar modula robnog poslovanja dodane su "Nivelacije". Knjiženjem nivelacije automatski se ažurira trenutna MPC nekog artikla.
  • Omogućen je prikaz stanja artikla na skladištu prilikom ručnog unosa računa (za korisnike koji koriste i modul robnog poslovanja).
  • Unaprijeđeno je predlaganje cijena na robnim dokumentima prema posljednjoj cijeni robe.
  • Kod ispisa ponude i računa je dodan prikaz šifre artikla i popust.
  • Omogućen je storno dokumenta s današnjim datumom.
  • Mogućnost odabira „vrsta plaćanja“ na ponudi.
  • Prikaz stanja skladišta prilikom izrade primki, međuskladišnica i otpremnica.
  • Dodana je opcija prikaza stanja artikla na pojedinom skladištu prilikom izrade robnih dokumenata.
  • Omogućen je unos resursa tijekom same izrade dokumenata robnog poslovanja.

Nadamo se da će ove izmjene olakšati poslovanje Vašeg poduzeća.

Za sva ostala pitanja stojimo Vam na raspolaganju.

Podijeli:

Niste naš korisnik?

Pripremite se za fiskalizaciju!

Posjetite naš webshop i pronađite odgovarajuće rješenje za svoje poslovanje.

Želim preporuku proizvoda

Ako niste sigurni što vam treba ili nemate vremena, slobodno nas kontaktirajte direktno – rado ćemo pomoći.

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka