Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

Fiskalna blagajna Adeo POS 2.0.10.

  • 24 ožujka, 2017
  • Sandra Batur

Poštovani korisnici,

s današnjim danom je dostupna nova verzija fiskalne blagajne Moji računi 2.0.10. Napravljene su izmjene u Cloudu kao rezultat Vaših sugestija i pitanja koja ste nam postavljali za vrijeme korištenja.

  • Na artiklima je dodana mogućnost odabira povratne naknade i definiranja količine povratne naknade – javite nam se za uključenje
  • Implementirani su izvještaji – Izvoz knjige računa i Izvoz partnera za Synesis (Pupilla), ne zaboravite javiti svom knjigovodstvenom servisu ovu novost
  • Implementiran je izvještaj Pregled računa po fiskalizaciji s prikazanim ZK i JIR kodovima.
  • Prilikom aktivacije Android blagajne šalje se info o vremenskoj zoni poduzeća i prikazuje eventualne nesukladnosti u postavkama vremenske zone i vremena na uređaju
  • Osim dosadašnje šifre blagajnika za prijavu na Android uređaj, implementirali smo opciju prijave na uređaj putem PIN-a – javite nam se za uključenje
  • Dodani su check boxovi na ekranu Moji proizvodi/usluge – mogućnost odabira više artikala na ekranu Moji proizvodi/usluge
  • Dodan je datum početka fiskalizacije. Ovo je implementirano za buduće korisnike sustava koji počinju s fiskalizacijom 1.srpnja kako bi do već sada mogli započeti s radom
  • Na fiskalnoj blagajni – Pregledu dokumenata dodano je polje klijenta
  • Na fiskalnoj blagajni – Pregledu dokumenata dodana je robna rekapitulacija prodanih artikala
  • Na fiskalnoj blagajni – Ručnom unosu dodani su padajući izbornici poreza
  • Na fiskalnoj blagajni onemogućeno je printanje spremljenih računa zbog izmjena u Zakonu o fiskalizaciji

Nadamo se da će Vam ove izmjene olakšati rad s fiskalnom blagajnom. Za sva pitanja oko fiskalizacije stojimo na raspolaganju.

Korisnička podrška:
060/574-574
podrska@moji-racuni.hr

Podijeli:

Niste naš korisnik?

Pripremite se za fiskalizaciju!

Posjetite naš webshop i pronađite odgovarajuće rješenje za svoje poslovanje.

Želim preporuku proizvoda

Ako niste sigurni što vam treba ili nemate vremena, slobodno nas kontaktirajte direktno – rado ćemo pomoći.

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka