Poštovani korisnici,
s današnjim danom dostupna je nova verzija fiskalne blagajne Adeo POS 2.0.15. Napravljene su izmjene u Cloudu kao rezultat Vaših sugestija i pitanja koja ste nam postavljali za vrijeme korištenja.
- Dodano polje “Rok za rješavanje” na ekran Poslovne prilike
- Omogućena je pretraga klijenata po OIB-u na fiskalnoj Cloud blagajni
- Omogućena je pretraga dokumenata po detaljima, npr. prikazuje sve račune koji imaju stavku Kava
- Obavijest korisnicima o isteku certifikata
- Na zahtjev klijenta može se uključiti upozorenje u obliku obavijesti ukoliko roba koju prodajete trenutno nije na stanju skladišta
- Unapređenja blagajničkih dnevnika:
– Osim mjesečnog, dodana je mogućnost vođenja blagajničkog dnevnika po danima,
– Blagajnički dnevnik, osim po bankovnom računu, od danas može biti vezan i na fiskalnu blagajnu,
– Kod unosa izvoda/blagajničkih dnevnika, dodana je mogućnost vezanja plaćanja na dokument (račun) i obrnutno. Kod unosa isplata dodana je mogućnost ručno je vezati uz ulazni račun,
– Automatsko generiranje blagajničkog dnevnika nakon zaključka dana (perioda),
– Dodano je upozoranje ukoliko se zaključuje poslovni period koji ima račune “U izradi”. - Unapređenja osnovnih sredstava:
– Dodana su nova stanja (evidentirano, aktivirano, otpisano) i zaduženja sredstava rada po poslovnoj jedinici i zaposleniku
– Dodana je inventurna lista osnovnih sredstava - Unapređenja modula Ljudski resursi za ERP korisnike
– Moj godišnji odmor – za zaposlenike
– Godišnji odmori – za poslodavce
– Plan godišnjih odmora – za poslodavce - Radni sati – nova funkcija za generiranje radnog vremena i preuzimanje izvještaja za obračun plaća
- Nove funkcionalnosti: Potraživanja od kupaca i Obveze prema dobavljačima dostupne su ERP korisnicima
- Manji ispravci
Nadamo se da će Vam ove izmjene olakšati rad. Za sva pitanja stojimo na raspolaganju.
Korisnička podrška:
060/574-574
podrska@moji-racuni.hr