Poštovani korisnici,

danas tijekom dana pustili smo novu verziju fiskalne blagajne u cloudu Adeo POS v.2.0.17. Napravljene su izmjene na aplikaciji kao rezultat Vaših sugestija i pitanja koja ste nam postavljali za vrijeme korištenja aplikacije za izdavanje računa.

Popis izmjena:

  • Automatsko knjiženje storna veleprodajnih računa pri čemu više nije potrebno knjižiti račun u minusu jer se on sada automatski knjiži
  • Isto vrijedi i za storno ostalih dokumenata u sustavu
  • Dodan je ekran dokumenti kod partnera. On omogućuje da za nekog partnera vidite sve ponude/fakture povezane s njim.
  • Dodan je ekran dokumenti kod podataka o poduzeću. Na ovome ekranu omogućeno je kreiranje:
    – internog akta poduzeća
    – izvještaja o paušalnom dohotku PO-SD
    – knjige prometa
    – odluke o visini blagajničkog maksimuma
  • Kod partnera i zaposlenika dodan je filter “Aktivan” koji omogućuje da se neaktivni partneri i zaposlenici ne vide inicijalno na ekranu.
  • Ponude imaju dodatan status. Jednom kada su proknjižene ponude mogu promijeniti status u Realizirano i vratiti se u status Proknjiženo iz Realiziranog. Promjena statusa nema nikakvih dodatnih posljedica osim promjene statusa.
  • U izvještaj Pregled računa po fiskalizaciji dodani su filteri za Prodajno mjesto i Poslovnicu.
  • Manji ispravci.

Nadamo se da će Vam ove izmjene olakšati rad. Za sva pitanja stojimo na raspolaganju.

Korisnička podrška:
Podijeli:

Započnite prodavati s nama.

Registrirajte se samostalno i iskoristite 30 dana besplatnog probnog razdoblja.