Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

Novi partneri Končar – kućanski aparati d.o.o. i fiskalna blagajna Adeo POS

  • 28 listopada, 2016
  • Sandra Batur

Tvrtka Končar – kućanski aparati nakon dugog traženja prepoznala nas je kao partnere koji im mogu pružiti uslugu fiskalizacije računa prilagođenu njihovim potrebama. Odlučili su se za opciju Adeo POS, kao jedinu fiskalnu blagajnu na tržištu koja nudi rješenje za njihove specifične potrebe – podržavanje rada s 10.000 artikala koji se mogu pretraživati po nazivu i šifri artikla na tabletu te mogućnosti ažuriranja cjenika na mjesečnoj bazi. Također, serviserima kućanskih aparata bio je izuzetno važan podržan off-line rad aplikacije, kako bi mogli izdati račun i na područjima koja nisu pokrivena internetskom vezom.
Odabrali su kombinaciju Lenovo tableta od 10“ i bluetooth printera za 6 blagajni kod svojih servisa te jednu dodatnu blagajnu u Cloudu. Osim što smo im uredili cjelokupnu administraciju i instalaciju aplikacije na tablete, instalirali smo njihov certifikat i pružili im korisničku obuku kako bi spremno krenuli s radom.

I da, jesmo li spomenuli da su još jednu dodatnu Android blagajnu namijenili i za svoj restoran za zaposlenike?

To se zove prilagođavanje potrebama klijenta

Podijeli:

Niste naš korisnik?

Pripremite se za fiskalizaciju!

Posjetite naš webshop i pronađite odgovarajuće rješenje za svoje poslovanje.

Želim preporuku proizvoda

Ako niste sigurni što vam treba ili nemate vremena, slobodno nas kontaktirajte direktno – rado ćemo pomoći.

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka