Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

Paušalni obrt – Što nakon otvaranja – AdeoPOS

  • 28 studenoga, 2018
  • Sandra Batur

Poduzetničke vode prvi put…Paušalni obrt – Što nakon otvaranja ? Adeo POS?

Paušalni obrt – Nakon puno razmišljanja odlučili ste se na taj VELIKI korak i otvorili ste Paušalni obrt.
Tu odluku ste donijeli lutajući bespućima interneta, u kojima ste možda naišli i na ovaj članak o prednostima i nedostacima paušalnog obrta, nakon čega ste došli do zaključka da je to ipak najbolja opcija za vas.

Budući da ulazite u poduzetničke vode prvi put, niste sigurni što i kako dalje…

Otvorio sam Paušalni obrt – Treba li mi knjigovođa?

NE!
Paušalni obrt ima minimalnu količinu obvezne papirologije.
Obrtnik paušalist ne vodi poslovne knjige. Dužan je voditi evidenciju o prometu – Obrazac KPR.
U Obrascu KPR obrtnik je obvezan evidentirati sve izlazne račune – iznose naplaćene u gotovini i bezgotovinskim putem.
Također, za svaku isporuku i obavljenu uslugu dužan je izdati račun kupcu i to propisanog sadržaja
(računi moraju sadržavati najmanje podatke o izdavatelju, nadnevku izdavanja računa, broju računa, nazivu robe ili usluge, jediničnoj cijeni i ukupnom iznosu računa).

Najkasnije 15 dana po isteku kalendarske godine obrtnik je dužan Poreznoj upravi dostaviti izvješće o paušalnom dohotku od samostalnih djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak (Obrazac PO-SD).
Obrazac PO-SD popunjava se pomoću podataka iz KPR obrasca.

Jeste li obveznici fiskalizacije?

DA!
Dopunom zakona o fiskalizaciji, od 1. srpnja 2017. godine, obrisao se pojam “mali obveznik fiskalizacije”.
Više detalja možete pronaći na stranicama Porezne uprave “mali obveznik fiskalizacije“.

Obveznici ste fiskalizacije prema svim pravilima kao i drugi pravni subjekti – ako imate promet u gotovini.
Plaćanje karticama Maestro, Visa, Mastercard, American Express i drugim kreditnim i debitnim karticama smatra se prometom u gotovini, za koji je potrebno provesti postupak fiskalizacije izdavanja računa.
Nije potrebno provesti postupak fiskalizacije izdavanja računa ako se plaća općom uplatnicom na račun, i ako se plaća sa računa na račun.
Na stranicama porezne uprave možete pronaći i često postavljana pitanja.

Je li mi potreban digitalni certifikat?

Ovisi.
Ako ćete proizvode i/ili usluge naplaćivati ISKLJUČIVO virmanski – plaćanjem s računa na račun ili općom uplatnicom, tada niste obveznici fiskalizacije i nije vam potreban digitalni certifikat.
U suprotnom ste obveznici fiskalizacije i potreban vam je digitalni certifikat.
Detalje o digitalnom certifikatu možete pronaći u ovom članku.

Je li mi potrebna blagajna?

Ovisi.
Ako ćete proizvode i/ili usluge naplaćivati ISKLJUČIVO virmanski – plaćanjem s računa na račun ili općom uplatnicom, tada niste obveznici fiskalizacije i nije nužno da imate fiskalnu blagajnu.
U suprotnom ste obveznici fiskalizacije i potrebna vam je fiskalna blagajna.
U oba slučaja možete koristiti naše Adeo POS rješenje.

Adeo POS rješenje vam omogućuje kreiranje ponuda, izdavanje računa, evidencija i backup podataka u Cloudu.
Obrasci KPR i PO-SD su vam uvijek na dohvat ruke i dostupni su na vašem Adeo POS Cloudu u bilo kojem trenutku.

Adeo POS fiskalna blagajna za paušalni obrt, NE fiskalna blagajna i paušalni obrt

Ako koristite našu Adeo POS fiskalna blagajna za paušalni obrt, kompletnu brigu o računima, izgledu računa, backupu podataka i godišnjim izvještajima možete prepustiti nama.
Izdavanje računa nikad nije bilo lakše, bilo da se radi o gotovinskim ili bezgotovinskim računima, fiskaliziranim ili ne fiskaliziranim računima!
Također, ako trebate kreirati ponude, a tek potom račune iz ponuda, sve to možete obavljati jednostavno s našim sustavom Adeo POS.
Fiskalnu blagajnu Adeo POS možete koristiti i na svojem Android mobilnom uređaju, a ako imate potrebu izdavati i printati gotovinske račune, to možete pomoću bluetooth printera koji možete kupiti od nas – Adeo POS BT Printer.

Adeo POS fiskalna blagajna Sunmi uređaji
Adeo POS fiskalna blagajna Sunmi uređaji
Podijeli:

Niste naš korisnik?

Pripremite se za fiskalizaciju!

Posjetite naš webshop i pronađite odgovarajuće rješenje za svoje poslovanje.

Želim preporuku proizvoda

Ako niste sigurni što vam treba ili nemate vremena, slobodno nas kontaktirajte direktno – rado ćemo pomoći.

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka