Tri koraka do fiskalne blagajne – svaki početak je težak, ali pokušat ćemo vam olakšati vaš put do prve prodaje. u nastavku možete pročitati kako doći u tri koraka do fiskalne blagajne.
Fiskalna blagajna u tri koraka – Prvi korak
Zatražite digitalni certifikat za fiskalizaciju na Fini
Bez obzira na to za koje se programsko rješenje odlučite, potrebno je izvaditi digitalni certifikat kod Fine.
Posjetite najbližu Finu s osnovnim podacima:
- podaci o poslovnom subjektu
- skraćeni naziv poslovnog subjekta
- OIB poslovnog subjekta
- MB poslovnog subjekta
U Finu ponesite dokumente:
- rješenje o upisu u nadležni registar (tijelo koje ga je osnovalo),
- obavijest Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema NKD-u i matičnom broju (samo za pravne subjekte)
Obavezno ponesite
- žig tvrtke / obrta
- osobnu iskaznicu
a ostale obrasce koje je potrebno popuniti uručit će Vam službenici Fine.
Nakon što se dokumentacija obradi, kao skrbnik certifikata možete:
- otići u poslovnicu Fine po aktivacijske podatke (referentni broj i autorizacijski kod),
- izvršiti on-line preuzimanje certifikata kombinacijom dobivenih podataka od Fine (dio koda dobit ćeteSMS-om, dio e-mailom), ovisno koji ste način odabrali u zahtjevu.
Prema njihovim uputama potrebno je preuzeti certifikat s web-a Fine.
Fiskalna blagajna u tri koraka – Drugi korak
Nabavka informatičkog rješenja – Fiskalna blagajna
Registrirajte se u našu aplikaciju Adeo POS i imate fiskalnu blagajnu dostupnu bilo kad i bilo gdje.
Cijeli postupak kreiranja korisničkog računa traje dvije minute, nakon čega ćete dobiti e-mail s osnovnim podacima o korisničkom računu. Sve što je potrebno je da popunite podatke o svojem poduzeću i unesete certifikat koji ste skinuli s Fininih stranica. Ako imate bilo kakvih pitanja ili problema, slobodno nam se obratite na broj 060/574-574 ili pošaljite e-mail na podrska@moji-racuni.hr. Incijalni setup korisničkog računa koji obuhvaća unos osnovnih podataka o poduzeću i zaposlenicima, unos digitalnog certifikata i cjenika možemo i mi obaviti za Vas.
Odaberite neku od licenci iz ponude i kombinirajte je sa vlastitim hardverom ili uređajem iz naše ponude
Ukoliko imate potrebu omogućiti plaćanje karticama, mobilnim apliakcijama ili kripto valutama, Adeo POS blagajna omogućuje integrirano rješenje za sve prihvate plaćanja, provjerite u našoj ponudi prihvata plaćanja.
Fiskalna blagajna u tri koraka – Treći korak
Prijava prodajnog mjesta u Poreznu upravu
Prijava novih prodajnih mjesta obavlja se putem ePorezne ili osobno kod referenta u nadležnoj ispostavi Porezne uprave. Obveznik fiskalizacije prilikom prijave novog poslovnog prostora unosi matične podatke o poduzeću, podatke o poslovnom prostoru i podatke o proizvođaču/održavatelju programskog rješenja. Primjer obrasca prijave poslovnog prostora
Potrebno je napomenuti kako obveznik fiskalizacije ne smije izdavati račune bez prijavljenog prodajnog mjesta u Poreznu upravu.