Kako postupiti u slučaju privremenog zatvaranja prodajnog mjesta ili skraćenog radnog vremena |
Ovih dana zaprimali smo upite naših korisnika kako postupiti i što napraviti u slučaju privremenog zatvaranja prodajnog mjesta ili promjene radnog vremena. Donosimo službeno očitovanje Porezne uprave o postupanju u ovakvih situacijama. “Obveznici fiskalizacije u skladu sa Zakonom o fiskalizaciji u prometu gotovinom dužni su dostavljati podatke o svim poslovnim prostorima u kojima se obavlja djelatnost, pa tako i podatke o radnom vremenu i radnim danima te privremenom zatvaranju poslovnih prostora. Podaci se dostavljaju elektroničkim putem korištenjem elektroničkog servisa Porezne uprave ePorezna ili iznimno podnošenjem obrasca nadležnoj ispostavi Porezne uprave i to prije nastupa promijenjenih okolnosti. Nakon pojave koronavirusa (COVID-19) poslovanje određenih poduzetnika odvija se u otežanim uvjetima, što dovodi do privremenih zatvaranja poslovnica ili do promjene radnog vremena uzrokovanih preporukama nadležnih službi ili odlukama jedinica lokalnih samouprava ili radi vlastitih potreba. Navedene promjene radnih dana i radnog vremena, kao i privremenog zatvaranja poslovnih prostora, u skladu sa zakonskim odredbama potrebno je dostaviti propisanim načinom. Uvažavajući ove posebne okolnosti koje utječu na pravovremeno ispunjenje obveza poreznih obveznika, Porezna uprava upućuje obveznike fiskalizacije koji dostavljaju podatke o promjenama radnog vremena i radnih dana te podatke o privremenom zatvaranju s vremenskim odmakom (radi nastupa ovih objektivnih okolnosti) da u predviđenom polju Napomena – napišu od kada se ta promjena stvarno primjenjuje. “ Adeo POS maksimalno izlazi u susret svojim korisnicima koji su direktno pogođeni trenutnom situacijom te omogućuje suspenziju licence za vrijeme neaktivnosti. Ukoliko želite privremeno suspendirati Adeo POS korisnički račun, javite nam se na prodaja@adeopos.hr s nazivom tvrtke i datumom suspenzije. |