Skip to content
  • Prijava
  • Registracija
  • Partnerstvo
  • O nama
  • Kontakt
  • Podrška
0,00 € 0 Cart
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
    • Sva rješenja
    • eRačuni
    • eFree - besplatno

    B2B poslovanje – Isprobajte naš sustav. Idealno rješenje za paušalce, odvjetnike, obrtnike, ugostitelje i trgovce.

    • Start - 60€/god. + PDV

    B2B poslovanje – Cjelovito rješenje s fiskalnom blagajnom i integriranim eRačunima.

    • Basic - 120€/god. + PDV

    B2C Maloprodaja – Integrirana fiskalna blagajna za maloprodajne djelatnosti..

    • Standard - 180€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C Prodaja – Fiskalna blagajna s eRačunima, kartičnom naplatom i robnim poslovanjem. 

    • Pro - 300€/god. + PDV

    B2B i/ili B2C – Fiskalna blagajna i eRačuni s kartičnom naplatom, normativima, sastavnicama i drugim naprednim modulima.

  • Uređaji

    Adeo POS uređaji

    Sustavi za naplatu

    Adeo KDS

    Digitalni kuhinjski sustav

    Order Express

    Samoposlužni kiosk

  • Kartično poslovanje
    • Mogućnosti kartične naplate
    • Worldline
    • M2Pay
    • myPOS
    • Teya
    • Viva.com
    • Nexi
  • Cjenik
  • Novosti
  • API
Želim ponudu
Zatraži ponudu
Cjenik
Kontakt
Podrška
  • Adeo eRačun
  • Vodič za registraciju informacijskog posrednika
  • Rješenja za fiskalizaciju i eRačune
  • API za fiskalizaciju i eRačune
  • Kartično poslovanje
  • POS Uređaji
  • Kuhinjski sustavi
  • Samoposlužni kiosci
  • O nama
  • Novosti
  • Partnerstvo

Zapratite nas!

0,00 € 0 Cart

Fiskalna blagajna u tri koraka

  • 6 studenoga, 2019
  • Ivan

Tri koraka do fiskalne blagajne – svaki početak je težak, ali pokušat ćemo vam olakšati vaš put do prve prodaje. u nastavku možete pročitati kako doći u tri koraka do fiskalne blagajne.

Fiskalna blagajna u tri koraka – Prvi korak

Zatražite digitalni certifikat za fiskalizaciju na Fini

Bez obzira na to za koje se programsko rješenje odlučite, potrebno je izvaditi digitalni certifikat kod Fine.
Posjetite najbližu Finu s osnovnim podacima:

  1. podaci o poslovnom subjektu
  2. skraćeni naziv poslovnog subjekta
  3. OIB poslovnog subjekta
  4. MB poslovnog subjekta

U Finu ponesite dokumente:

  • rješenje o upisu u nadležni registar (tijelo koje ga je osnovalo),
  • obavijest Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema NKD-u i matičnom broju (samo za pravne subjekte)

Obavezno ponesite

  1. žig tvrtke / obrta
  2. osobnu iskaznicu

a ostale obrasce koje je potrebno popuniti uručit će Vam službenici Fine.

Adeo POS fiskalna blagajna FINA web

Nakon što se dokumentacija obradi, kao skrbnik certifikata možete:

  1. otići u poslovnicu Fine po aktivacijske podatke (referentni broj i autorizacijski kod),
  2. izvršiti on-line preuzimanje certifikata kombinacijom dobivenih podataka od Fine (dio koda dobit ćeteSMS-om, dio e-mailom), ovisno koji ste način odabrali u zahtjevu.

Prema njihovim uputama potrebno je preuzeti certifikat s web-a Fine.

Fiskalna blagajna u tri koraka – Drugi korak

Nabavka informatičkog rješenja – Fiskalna blagajna

Registrirajte se u našu aplikaciju Adeo POS i imate fiskalnu blagajnu dostupnu bilo kad i bilo gdje.

Cijeli postupak kreiranja korisničkog računa traje dvije minute, nakon čega ćete dobiti e-mail s osnovnim podacima o korisničkom računu. Sve što je potrebno je da popunite podatke o svojem poduzeću i unesete certifikat koji ste skinuli s Fininih stranica. Ako imate bilo kakvih pitanja ili problema, slobodno nam se obratite na broj 060/574-574 ili pošaljite e-mail na podrska@moji-racuni.hr. Incijalni setup korisničkog računa koji obuhvaća unos osnovnih podataka o poduzeću i zaposlenicima, unos digitalnog certifikata i cjenika možemo i mi obaviti za Vas.

Odaberite neku od licenci iz ponude i kombinirajte je sa vlastitim hardverom ili uređajem iz naše ponude

Ukoliko imate potrebu omogućiti plaćanje karticama, mobilnim apliakcijama ili kripto valutama, Adeo POS blagajna omogućuje integrirano rješenje za sve prihvate plaćanja, provjerite u našoj ponudi prihvata plaćanja.

 

Adeo POS fiskalna blagajna Sunmi uređaji
Adeo POS fiskalna blagajna Sunmi uređaji

Fiskalna blagajna u tri koraka – Treći korak

Prijava prodajnog mjesta u Poreznu upravu

Prijava novih prodajnih mjesta obavlja se putem ePorezne ili osobno kod referenta u nadležnoj ispostavi Porezne uprave. Obveznik fiskalizacije prilikom prijave novog poslovnog prostora unosi matične podatke o poduzeću, podatke o poslovnom prostoru i podatke o proizvođaču/održavatelju programskog rješenja. Primjer obrasca prijave poslovnog prostora

Potrebno je napomenuti kako obveznik fiskalizacije ne smije izdavati račune bez prijavljenog prodajnog mjesta u Poreznu upravu. 

Podijeli:

Niste naš korisnik?

Pripremite se za fiskalizaciju!

Posjetite naš webshop i pronađite odgovarajuće rješenje za svoje poslovanje.

Želim preporuku proizvoda

Ako niste sigurni što vam treba ili nemate vremena, slobodno nas kontaktirajte direktno – rado ćemo pomoći.

Jedna platforma za sve vaše račune.

  • prodaja@adeopos.hr
  • podrska@adeopos.hr
  • 01 660 38 21

Ne propustite bitne vijesti!

Pretplatite se na Adeo POS newsletter

Zapratite nas!

  • Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja, najma i prodaje
  • Izjava o privatnosti
  • Zaštita osobnih podataka